Facebook oldal létrehozása lépésről lépésre.

  1. Nyisd meg a facebook.com/pages/create címet.
  2. Válaszd ki, hogy céges vagy személyes márka számára szeretnéd-e a Facebook oldalt létrehozni
  3. Adj egy nevet az oldaladnak – vigyázz, ezt később néha nagyon macerás megváltoztatni!
  4. Add meg az oldalad kategóriáját (kezd el begépelni)

Gyakorlatilag a Facebook oldal létrehozása meg is történt, persze ez még közel sem elegendő, hiszen ez után néhány beállítást érdemes megejtened, ezek közül a legfontosabbak:

  1. Profilkép – adj meg egy jó profilképet (márka esetén logót, vagy ilyesmit – ha személyednek építesz Facebook oldalt, akkor pedig a saját arcod lesz az ideális választás)
  2. Borítókép – ez lesz ott felül és gyakorlatilag ez határozza meg az oldalad arculatát.
  3. A Facebook oldaladon add meg a szükséges adatokat (ezek kategóriától függenek).

És ami nélkül nem teljes a Facebook oldal létrehozása:

Írd meg az első posztod!

Az első posztod NE arról szóljon, hogy “elkészült a Facebook oldalam”, hanem inkább olyasmiről, hogy mi a célod – miről fogsz itt kommunikálni – miért érdemes Téged követni?

Igen, tudom, hogy az első posztot inkább magadnak írod, de mégis sokkal jobban mutat, ha van ott valami kommunikáció. Ezzel máris tréningezed magad a sikeresen Facebookozó vállalkozók 7 kulcsszokására.

Az első bejegyzés megírása sokszor nehéz, ezért javaslom, hogy egy jó célpiac meghatározás után készítsd el – így sokkal könnyebb lesz, ha egy konkrét embertípusnak kommunikálsz!

Ha nem sikerül a Facebook oldal létrehozása…

Annak a leggyakoribb oka, hogy olyan témát, nevet választottál, amit a Facebook valamiért eleve szűr és nem engedélyez. Ritkább esetben valami technikai probléma áll fenn, ha nem hagyta a Facebook létrehozni az oldalad, akkor érdemes megnézned a szabályzatot.

Miután mindennel megvagy…

Kezd el népszerűsíteni a Facebook oldalad, hogy legyenek követőid, akikből később vásárlót tudsz konvertálni. A követőidet mindenképpen az ideális célpiac alapján generáld (organikus vagy fizetett módon).

Amennyiben nem tudod, hogyan kezdj neki, akkor ajánlok számodra egy 60 perces konzultációt, ahol a céged és céljaid ismeretében segíteni tudok a megfelelő Facebook oldal kialakításában.