A közösségépítés NEM az, hogy követőket gyűjtesz a Facebook oldaladra!

Általános tévedés, hogy a lájkolók (vagy követők) összegyűjtése valóban értékes közösség felépítéséhez vezetne.

MIELŐTT FÉLREÉRTESZ:

A Facebook oldal felépítése fontos a legtöbb vállalkozás számára, de azt közösségnek nevezni tévedés – és ha ezek a fogalmak nincsenek a helyükön, akkor voltaképpen nem is tudod mit csinálsz “közösségi marketing” címén!
A Facebook oldalad követői elsősorban kvalifikált érdeklődők!

TUDD MEG INGYEN: MI AZ A VALÓDI KÖZÖSSÉGÉPÍTÉS

és hogyan profitálhatsz belőle

A vásárlók nem úgy köteleződnek el, hogy “szólsz nekik”!

Vannak cégek és esetek, amikor kemény munka meggyőzni őket arról, hogyan miért érdemes tőled vásárolni. Tervezd meg a folyamatot, mert akkor annak egyes lépései között csökkenteni tudod a költségeket és növelni a konverziót.

De mielőtt belevágsz…

Fontos, hogy megértsd az egésznek a működési elvét. Hiszem, hogy ezt már nagyjából tudod, mégis szeretném egy másik megvilágításba helyezni számodra. Egy olyan nézőpontból vizsgáljuk meg, ahonnét sokkal többet tudsz kihozni ebből a folyamatból!

MEGTANÍTOM AZ ALAPELVÉT A FOLYAMATNAK EGY ÚJ NÉZŐPONTTAL

– díjmentesen –

A “miért csinálod?” kérdésre 10-ből 1 vállalkozó tud válaszolni!

Legalábbis helyesen, mert odáig érthető a cél, hogy bevételt szeretnél és ez rendben van. De az mégsem mondhatjuk a leendő közösséged tagjainak, hogy “azért csatlakozz, mert pénzt akarok keresni”.

TEHÁT A VALÓDI CÉL…

Egy olyan vevői adatbázis felépítése, amelynek a tagjait ha felhívod egyesével telefonon bármikor a jövőben: tudják majd, hogy ki vagy, szívesen beszélnek veled és lesz köztük olyan, akik vásárol tőled! Építsük fel azt a vevő bázist, amely biztonságban tart majd Téged és a vállalkozásodat!

KÖZÖSSÉGÉPÍTÉS, AMI BEVÉTELT TERMEL HOSSZÚTÁVON!

 

Legyünk őszinték!

Jelenleg az online marketing bővelkedik eszközökben, lehetőségekben és virágzóvá teheted a vállalkozásod, ha ezeket jól használod, DE…

t

Ha holnap leáll az internet: MIT TESZEL?

Előre bocsájtom: nem akarlak rémísztgetni, de mégis: fel vagy készülve arra, hogy megváltozik valami? Valóban olyan adatbázisod van, amelyből újra fel tudod építeni magad?

t

Tudod, mi a marketing rendszered KÖZPONTJA?

Pontosan tudod, hogy milyen folyamaton, hova tereled az érdeklődőket és hogyan lesz belőlük vásárló? Azt is tudod, hogyan fogod kezelni őket?

t

Ismered az online marketing MAGJÁT és afelé terelsz?

A te vállalkozásodnak mi a magja? Merre tereled és milyen folyamaton engeded el az embereket? Ha ezzel tisztában vagy, akkor előrébb vagy…

Mondtad bármelyik kérdésre, hogy NEM TUDOM?

Akkor Neked most fel kell iratkoznod – ezzel egyáltalán nem veszítesz semmit – ha nem tetszik, amit mondok, vagy a stílusom zavar, akkor le tudsz iratkozni egy kattintással!

KI VAGYOK ÉS MIÉRT BESZÉLEK ILYAN HATÁROZOTTAN?

 

Molnár Ferenc – marketing tanácsadó és kivitelező

Magyarországon előként kezdtem el kifejezetten Facebook marketingre specializálódni és mindig azokat a megoldásokat kerestem a témában, amelyek valóban működnek; valóban hasznos segítséget adnak majd a vállalkozóknak és nem csupán üres tippek tanácsok.

2009 óta foglalkozom online marketinggel és látom, hogyha nem építesz olyan adatbázist, amellyel valóban tudsz kezdeni valamit – bármikor, bármilyen helyzetben, akkor bajban lehetsz!

Elsőként rendeztem szakmai konferenciát kifejezetten közösségi marketing – Facebook marketing témában az országban.

Elsőként jelent meg Közösségi Marketing Stratégia Tervezés címmel oktatóanyagom a témában.

Elsőként jelent meg Facebook hirdetések módszertanával foglalkozó könyvem, amelyben hazai példák vannak.

Most pedig az a célom, hogy a közösséget egy cég számára ne egy kupac ember jelentse, akikről szinte semmit nem tud – hanem az, hogy valódi eredményt érjünk el.

IRATKOZZ FEL MOST!

Feliratkozásod nem jár kötelezettséggel!

Add meg a szükséges adatokat és már küldöm is a “VALÓDI KÖZÖSSÉG” építés oktató anyag 1. részét!

A levelekről menet közben bármikor leiratkozhatsz.

A feliratkozásodért ajándékba adok egy 1x-i 5.000 forintos kupont, amelyet a Közösségépítés és aktivizálás tréningemre azonnal beválthatsz.

Email*
Név*
Adatkezelési hozzájárulás*