Alapszabály, hogy linket önmagában sosem osztunk meg. Még az is jobb, ha annyival kommentálod: “kattints ide!”, “olvasd el és válaszolj” hiszen legalább egy utasítást adtál a követőknek, mit is kezdjenek el vele.

Érdekes tény, de egy még hirdetés is eredményesebb, ha szájbarágósan utasít: “hívj fel”, “rendeld meg most” ld. TV Shop :)
A legjobb, ha saját “mini előszót”, bevezetőt írsz hozzá, azaz másfél sorban megindoklod, miért ez a link van ott ma és miért kell elolvasni, mint afféle hangulatkeltő.

Hova kerül a Facebookról az átkattintó? (a kép forrása: chriscolotti.us)

Ha linket teszel közzé, akkor lehetőleg ne az indexnek, az origónak vagy a szakmádra jellemző portálnak vigyél látogatókat, hanem saját magadnak. Véletlenül se azt mondom, hogy másolj, viszont ha találsz egy érdekes információt vagy pont kiakasztott egy írás, akkor írd meg a saját gondolataidat arról a cikkről és máris kész a saját blogbejegyzésed (a forrást fontos feltüntetni!).
Ha nem a weboldaladra linkelsz, hanem máshova, akkor is tegyél hozzá egy-két sort megindokolva: mit is keres az a link az oldaladon.

A Facebok marketing a horgászathoz hasonlít: minden más marketing folyamatnál hosszadalmasabb a beetetés, azaz értsd itt: bizalomépítés fázisa, mielőtt eredményt fogsz elérni a Facebook klub rajongóinál.
Addig az értékes, hasznos információkkal lepd meg őket, s ha ezek az anyagok nem nálad vannak, akkor máris itt egy indok, hogy készíts tudástárat a követőidnek, olvasóidnak. Blogolj, írj szakértő cikket teljesen hétköznapi, emberi nyelven, légy közérthető és szórakoztató.

Előre készülj fel arra, hogy ezt a Facebook klubodban hogyan fogod tálalni! :) Egy előre kigondolt stratégia mentén próbáld meg gondolatmenetre fűzni a készülő írásokat, hogy a klub ne ad hoc jellegű legyen, hanem tudatosan épített.
Már a megíráskor olyan képet keress/készíts hozzá, amely a FB-os paraméterekben (bélyegképben, egyszerű és kiemelt postban) is mutatós, vonzó kép – hiszen ugye nem felejtetted el: a képek produkálják a legnagyobb vírusszerű terjedést a Facebookon! >> erről itt olvashattál már <<

Ilyen és hasonló kézzelfogható, a helyszínen máris gyakorlatba átültetett tippeket kapsz a >> Facebook Marketing Stratégia workshopunkon <<. Jelentkezz most, mert egyszerre csak 5 fő vehet részt, hogy mindenkire testreszabjuk a Facebook marketingjét!