Mindent megvalósítottál, amit elterveztél? Nem?
Semmiért nem kell aggódnod. Az elméd több százszor vagy ezerszer gyorsabban gyártja az ötleteket, mint ahogy te egynek a kivitelezésén fáradozol. Képtelenség mindent végrehajtani, pláne JÓL végrehajtani.
És ahogy az ötletek szaporodnak, a kérdés is adódik: vajon melyik ötlet a megfelelő? Mitől lesz jó?

A józan paraszti ész máris ad egy kézenfekvő megoldást: például körülnézel a világban (itt: a Facebookon :) ) és egy órányi nézelődés után nagyjából kezded sejteni, hogy mire ugranak az emberek, mi kelti a legnagyobb hatás(oka)t, ennek megfelelően kalibrálod a Facebook marketing stratégia gyakorlati, technikai részeit.
Ezeket akár úgy is megállapíthatod, hogy a számokat nézed, a lájkok, megosztások, hozzászólások mennyiségét, vagy bizonyos bejegyzés-típusok gyakoriságát méred.
Többen azt állítják, hogy az a gondjuk a Facebookkal, hogy nem egzaktul nyomon követhető. Pedig a Facebook nagyon is mérhető. :)

Régóta ismert jelenség a Facebook-marketingben, hogy a szöveges állapotfrissítéseknél sokkal nagyobb hatást, és visszajelzési arányt érhetsz el linkkel. A linkeknél is nagyobb eredményeket érhetsz el, ha képet teszel közzé.

EXTRA TIPP:
Az sem mindegy, hogy TE milyen külsővel adod közre azt a linket.
Mert pl. egy linket is többféleképpen lehet közzétenni a Facebookon. Tudtad például, hogy az “elküldés” előtt lehetőséged van szerkeszteni a link nevét, leírását, amennyiben szükséges?
(Itt leírtuk, hogyan módosíthatod)

Számszerűsítve száz emberből kb. ennyi reagál biztosan egy teljesen átlagos (minimum heti 1-2x frissített) klub esetében:

egyszerű szöveg: 0,9 % – 1,1 %
link: 1,1 – 1,3 %
szöveg + link: 1,3 – 1,5 %
kép: 1,6 – 1,8 %
kép + szöveg: 1,7+ %

(11 hónapig tartó házi felmérés eredménye, amiket 34 olyan Facebook oldalon mértünk, amit nem mi gondoztunk, hanem épp hozzánk került kis tupírozásra. Ezek között nagyjából egyenletes eloszlásban volt volt jól gondozott, átlagos és inaktívnak mondható klub.)

A tartalom, a Facebook klub mérete, a célcsoport, a kommunikáció interaktivitása és még számtalan tényező befolyásolhatja ezeket a számokat.

Az aktív és az inaktív Facebook oldalak közötti határ

Neked a fő feladatod a visszajelzéseket azaz a lájkok, megosztások, kommentek számának összegét minél magasabbra emelni, és minimum a klub létszámának 2%-a felett tartani minden egyes bejegyzésnél.
Ha ezt tartósan és heti többször tudod produkálni, akkor nem kell attól tartani, hogy inaktív lesz a Facebook oldalad.

Látod, ennyi múlik azon, hogy a tartalmat milyen formában teszed közzé és még nem is beszéltünk arról, hogy MIT ossz meg :)