Üdv a weboldalamon

Jó helyen jársz?

Ha egy tanácsadás után nem feladatlistára, hanem "KÉSZ VAGYOK" érzésre vágysz!

Eleged van abból, hogy nem találtál eddig jó, gyakorlati megoldást a marketing problémáidra

Van egy rakás terved, de nincs aki kivitelezze, nincs időd

Tanulni szeretnél Facbook marketinget valakitől, aki tényleg gyakorlati tudással rendelkezik

Szolgáltatásaim

válassz

Tanácsadás – észosztás nélkül

Nálam a tanácsadás azt jelenti, hogy képes leszel utána valóban megvalósítani, amiről beszéltünk. Konkrétan a konzultációs csomagjaim a megvalósításról szólnak. Csak Te vagy ott, meg én – meg a munkatársaid – és dolgozunk azon, hogy elkészülj! 

Megvalósítás – gördülékenyen

Kivitelezésre számos lehetőséged van, ha engem választasz: bizonyos részfeladatokra ritkább, komplett megoldások, teljes folyamatok menedzselésére bármikor felkérhetsz, többféle konstrukcióban. Ismerjük meg egymást, beszéljünk!

Találkozzunk élőben?

2020. febRUár 11.

Írjunk 28 posztot 1 nap alatt! - MEGTELT

1 havi posztot készre írunk egyetlen nap alatt. A workshop részeként megtanulod a módszert, amivel ez pár óra alatt sikerül majd Neked egyedül is.

2020. március 18.

Írjunk 28 posztot 1 nap alatt! - MEGTELT

1 havi posztot készre írunk egyetlen nap alatt. A workshop részeként megtanulod a módszert, amivel ez pár óra alatt sikerül majd Neked egyedül is.

2020. április 7.

Írjunk 28 posztot 1 nap alatt! - 8 hely

1 havi posztot készre írunk egyetlen nap alatt. A workshop részeként megtanulod a módszert, amivel ez pár óra alatt sikerül majd Neked egyedül is.

Hasznos tartalmak

ingyen

A Facebook marketing 7 kulcsfeladata – 2. rész

A Facebook marketing 7 kulcsfeladata – 2. rész

Az előző cikkemben bevezettem, hogy összesen 7 kulcsfeladatot kell folyamatosan végezned ahhoz, hogy sikeres legyél a Facebook marketingben! Ebben a cikkben szeretném folytatni a megkezdett gondolatmenetet! A Facebook Marketing 7 kulcsfeladata – emlékszel még? 1) Írj...

A Facebook marketing 7 kulcsfeladata

A Facebook marketing 7 kulcsfeladata

A Facebook marketing alapjai: Ahhoz, hogy a céged sikereket érjen el a Facebook marketingben vannak bizonyos feladatok, amelyeket hónapról hónapra el kell végezned. Ha ezeket végig csinálod, ha fegyelmezetten, a megfelelő befektetéseket megteszed – legyen szó az...

A célpiac meghatározás

A célpiac meghatározás

Sokan félvállról veszik a célpiac meghatározás feladatát, pedig konkrétan a saját üzletük fejlődését vetik vissza évekkel. Őszintén te tudod, kik alkotják a célpiacod? Ha nagyon kezdő vagy a témában, akkor a célpiac meghatározás első szabálya az, hogy mindenki nem...

Tartalommarketing szakszerűen

Tartalommarketing szakszerűen

A tartalommarketing időigényes - ebben mindenki egyetért, aki komolyan foglalkozik a marketingnek ezen ágával. Márpedig, aki a marketinggel foglalkozik, az valamilyen szinten foglalkozik a tartalomfejlesztéssel is, hiszen mi is az a tartalommarketing az én...

A Facebook marketing NEM semmi!

A Facebook marketing NEM semmi!

Léteznek a Facebookon különböző csoportok, amelyek próbálnak közös tematikát, célokat, üzeneteket hordozni. Ezek közt van nagyon érdekes és van nagyon hasznos és van olyan, amiről beszélni sem érdemes. Ez a sztori az egyik érdekes csoportból indult, amelyről talán Te...

Követő, rajongó vagy lájkoló?

Követő, rajongó vagy lájkoló?

Követő, rajongó, tetszikelő, lájkoló, fan – ezek egymás szinonimái. Ha technikai értelemben akarom használni, akkor édesmindegy, melyik kifejezést szedem elő a tarsolyomból. Mindegyik megnyomta a lájk (tetszik) gombot az oldaladon, és csatlakozott ahhoz a közösséghez,...

Hova viszed a látogatókat a Facebookról?

Hova viszed a látogatókat a Facebookról?

Alapszabály, hogy linket önmagában sosem osztunk meg. Még az is jobb, ha annyival kommentálod: “kattints ide!”, “olvasd el és válaszolj” hiszen legalább egy utasítást adtál a követőknek, mit is kezdjenek el vele. Érdekes tény, de egy még hirdetés is eredményesebb, ha...

A 9 legfontosabb Facebook üzleti előny

A 9 legfontosabb Facebook üzleti előny

Legalább három éve nem kaptam olyan kérdést, amit egy új ügyfelünk intézett hozzánk. Épp átveszi a szülei vállalkozását, és bár szabad kezet kapott, a közösségi médiabeli terveit – pontosabban a Facebook marketing céljait – az idősebb, 60-as éveit taposó szülők...

Mennyire meghatározó a bejegyzés formátuma?

Mennyire meghatározó a bejegyzés formátuma?

Mindent megvalósítottál, amit elterveztél? Nem? Semmiért nem kell aggódnod. Az elméd több százszor vagy ezerszer gyorsabban gyártja az ötleteket, mint ahogy te egynek a kivitelezésén fáradozol. Képtelenség mindent végrehajtani, pláne JÓL végrehajtani. És ahogy az...

Trollok és ismertetőjeleik

Trollok és ismertetőjeleik

Facebook marketing workshopjainkon kedvelt téma szokott lenni a trollok kérdése. Az üzleti oldalak adminisztrátorai számára nem mindig evidens, hogy a panaszokat, vagy azoknak látszó támadó postokat miként kezeljék. Van, aki leállna velük beszélni, van, aki kapásból...

Saját projektek

ami talán érdekes lehet számodra

Ügyfélszolgálat

ferenc@molnar-ferenc.hu

Üzemeltő cég

WhileTrue Solutions Bt.

Telefonszám

+36 70 934 27 50

Molnár Ferenc Marketing